Girls fall like dominoes

tjena, sitter i soffan och kollar på the hills, har solat hela dagen typ riktigt härligt väder nu, inge man kan klaga på inte. Victor smsade mig nyss och frågade om jag ville med och bada, så tänkte åka mot honom strax, bara jag som inte har badat än? känns fortfarande som om det är väldigt kallt i vattnet. Haha ja vi får väl se, kollade även på klänningar till skolavslutningen inte långt alls kvar nu, en månad imorgon? ;) gud, känns som om jag bara skriver om mitt liv ju, kommentera gärna vad ni vill se mer utav i bloggen så ska jag ordna det. Men nu ska jag till victor, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är varken du eller Ida i skolan numera?

2011-05-09 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0